PINIGŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS ĮSIGIJUS PASLAUGAS
1. Tuo atveju, kai paslaugos gavėjas, pagal sudarytą sutartį sumokėjęs visą paslaugos kainą atsisako savo apmokėtos paslaugos iki paslaugos teikimo (mokymų) pradžios – pinigai jam grąžinami per 14 (keturiolika) dienų į tą banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas.
2. Tuo atveju, kai paslaugos gavėjas paslaugų pagal sudarytą sutartį atsisako vėliau (t.y. prasidėjus mokymams), jo sumokėta pinigų suma grąžinama sutartyje nustatyta tvarka, t.y. iš grąžintinos sumos paslaugos teikėjas atskaito sumą už faktiškai suteiktas paslaugas (t.y. pravestus mokymus), o likusi suma grąžinama paslaugos gavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo tokio atsisakymo (sutarties nutraukimo) į tą banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas.
3. Paslaugos gavėjas turi nedelsdamas pranešti paslaugos teikėjui, kai (jeigu) jo netenkina teikiamų paslaugų kokybė, sustabdyti tolimesnį sutarties vykdymą ir (ar) nutraukti su paslaugos teikėju sudarytą sutartį. Po visos paslaugos pagal sutartį suteikimo paslaugos teikėjas pasilieka teisę nepriimti jokių pretenzijų dėl suteiktos paslaugos kokybės ir negrąžinti už paslaugas sumokėtos sumos (teisinis pagrindas – LR CK 6.228 10 str. 2 d. 1 p.). Tokiu atveju paslaugos gavėjas dėl suteiktos paslaugos kokybės turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
4. Paslaugos gavėjas savo laisvos formos atsisakymą nuo paslaugos turi išreikšti aiškiai, nedviprasmiškai ir pateikti jį paslaugos teikėjui raštu (įskaitant informavimą el. paštu info@mysticmama.lt, nurodydamas savo vardą, pavardę, PVM sąskaitos – faktūros numerį ir paslaugos įsigijimo datą.
5. Prieš kreipiantis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, paslaugos gavėjas turi raštu kreiptis į paslaugos teikėją, nurodydamas savo reikalavimą. Paslaugos teikėjas tokį paslaugos gavėjo kreipimąsi išnagrinės per 14 (keturiolika) dienų. Tuo atveju, jeigu paslaugos teikėjas netenkina paslaugos gavėjo reikalavimo, jį tenkina iš dalies, arba nepateikia atsakymo per 14 dienų, paslaugos gavėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo ginčų sprendimo ne teisme tvarka.
6. Daugiau informacijos galite rasti: https://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431